mektupsu

Sarkaç gibi sallanacağız delice!

“Güzel bedenler için zevk, güzel ruhlar için de ıstırap gerektir.
Oscar Wilde”

24 Eylül

Sevgili Ütopya,

Aslında sayfa başına bir şarkı iliştirme fikrini dün sevmemiştim de bugün gayet seviyorum, nedense artık? Ancak sözlerden yoruldum, ben yeterince konuştum, sen yeterince konuştun, Morrissey yeterince konuştu, peki Oscar Wilde yeterince konuştu mu? Dorian Gray’in narsistliği gibi bu külleri uçuşan düşlerin artistliği. O yüzden böyle bir şarkıyla başlayayım istedim. Bir şeyler karalıyor olurken, kelimeler kağıtların ortasına tıkanınca porçöz döker gibi aklımın pasını alıyor bu şarkı…  Bir de sürekli baştan açmak zorunda kalmasam….

Bugün kanayan yaralarımdan akan o minik damlalar üzerine sıçradı sıçrayacak diye o kadar tedirgindim ki. Gün nasıl başladı, nasıl sonlandı, idrak etmekte gerçekten zorlanırken, şakaklarımdan terlerken bir şafak vakti düşüyor ağzımdan bu cümleler ve ben senin kollarında boğulmayayım derken, sen benim dudaklarımda bir şiir gibi yüzüyorsun. Peki ya yüzünün güzelliğinden mi sanıyorsun bütün bu hüzünler? Sırf bugün eksik kalmasın diye, yarım yamalak bir şeyler karalayacağım, kanayan yerlerimize daha banmadan kuş tüyünü, insanlar ne diye bozarsa sana karşı koyamadığım sütliman büyünü.

Şimdi biz bir müsamahakar düellonun ortasında, hangi delik ceplerden çekeceğiz diyaloglarımızı? Seni kimler seviyor, beni kimler sevmiyor, bizi kimler sevmiyor. Dorian Gray kendini kendinden çok seviyor. Ben doruklarındayken bu aşkın, riskime kattığım buzlar peki neden eriyor? Hani çok soğuk olurdu zirveler? Sen kollarımdan kayıp giderken, daha ne kadar kahrolacağımı bilseler, ben kollarına kayıklarla ağır aksak gelirken, daha ne kadar parlayacak yıldız gibi yansıyan o izbeler…

Bırak üzerimize üzerimize essinler, bir gün esmese de yine sarkaç gibi sallanacağız delice, kim demiş ki bu aşk savrulacak göklerde?

Sarkaç gibi sallanacağız delice!” için bir yorum

Bir Cevap Yazın

