mektupsu

Big Bang

Sevenler birbirlerine yara izlerini gösterirler. İlk önce bunu yaparlar… Sana ruhumu açmadan önce bil ki incinebilirim demek için… Çünkü en çok sevdiklerin yaralar seni.

Alper Canıgüz – Gizli Ajans

2 Eylül

Sevgili Ütopya,

Yazmayacağımı düşünüyordum ama bu karardan kolay kolay vazgeçemiyorum, öncelikle bu baklayı bir kusmuş olayım. Sanırım yazmamak beni daha tedirgin bir noktaya doğru sevk ediyor, daha fazla düşüncelerle muhatap oluyor, daha çok o kara düşüncelerin altında karamsarlığa batıyorum. O yüzden, daha önceden olduğu gibi, bugün yine sana isminden önce “sevgili,” diyebildiğim ve rahatladığım için sana mektubu parmaklarımdan döküyorum.

Birkaç günü yakınlarında geçirmek her şeyden önce bazı konularda bana daha çok zarar verdi bunu sana söylemek istiyorum. Yazılar yazmayı azaltıp, sigarayı çoğalttım. Umutsuzlukla kaplanıp, yokluğunla tekrar boyandım. Kıp kırmızı, artık her tarafım kıp kırmızı, nefesini tutanlar gibi ve ben ne gidişini tutabiliyorum, ne varışını.

Her şey birbirine girmeye başladı yine saçların gibi, köpeğimizin tüyleri gibi, aklım gibi… Bunlardan kaçıp kurtulmaya çalıştıkça daha çok dolanıyor, daha çok açıkta kalıyoruz. O kadar açıkta kalırsak güneş de çarpar, hayat da. Biz bağlanıp sıkıca beklemedikten sonra, bizi daha çok çözenler olur. Korkutuyor.

Cümlelerim “sev beni” diye suç işlerken,  gözlerin tutukluyor, ücra bir köşede saklanırken gözlerimi. Ellerin kollarımda devriye geziyor ve dudakların sence yalnızca sigaranın dumanını mı istiyor kefalet olarak?

Çok yaralandık, biliyorum. Yaralardan susuyorum. Bizi yeniden yaratırsın, diye büyük patlıyorum. Ondan öncesini ne biliyoruz?

Bildiklerimize aklımız ermezken, bilmediklerin kim bilir daha neler?

 

Bir Cevap Yazın

