mektupsu

Oh! Such a Perfect Day!

It’s hard,
But you know it’s worth the fight,
Cause you know you’ve got the truth on your side,
When the accusations fly.
Hold tight!
Don’t be afraid of what they’ll say.
Who cares what cowards think anyway,
They will understand some day,
Some day.

10 Ekim

Sevgili Ütopya,

Oysa ne güzel olurdu, bütün gece kollarında bitseydi, burnundan fırlayan güleç soluğun, nazikçe enseme sürtünseydi, ayak parmakların, ayak bileklerimde hafifçe rota çizerken, ben seninle başlayacak telaşlı bir sabahın dudaklarında kahvaltısı olsaydım… Oysa ne güzel olurdu bütün gece kollarında bitseydi. Ben bitiyorum, orta noktamı gösteriyor etrafımda bağrışanlar, önüm, arkam, sağım, solum, sen yorganların altına saklanabiliyorsun, ben mi: senin yerine de sobeleniyorum.

Ben erirken yavaş yavaş, bu kavuran sancıların ortasında ve bir gemi gibi güvertemden atamadığım ağırlıklarımla batarken, dirseğin omzuma batsa da uyanma diye kımıldamasam, diyorum. Bugün klavyenin tuşları yerine dudaklarına aklımdan geçenleri yazsaydım. Bir ileri bir geri… Oysa ne güzel olurdu, bütün gece kollarında bitseydi.

Ben yeniden doğmayı beklerken, bilmem kaçıncı kez ölüyorum ve bilmem kaçınca kez taşıyor, o bedeninden ağır yükümü omuzların. Ben yara bere içinde kayboluyorum, ne sabahlar artık güneşle başlıyor, ne de güneş dirseğinle beraber batıyor. Ben ortasında kocaman bir okyanusun, el çırpıyorum, yunuslar etrafımda ağızlarında ki suyu püskürterek gülüyor.

Bilmem, ben kaçıncı kez karaya vuruyorum, ayaklarını mı yakıyor yoksa güneşin beslediği kumsal, değil mi? Tabi ki de ondan bana böyle ağır, gölgeler arayarak geliyorsun. Sen iste ben öyle bir açılırım ki sana, günahları peçelerinden akan kadın ol da, Üsküdar’a giderken kullan.

Bilmem, ben şarkıların sözlerinde ne buluyorum. Kaç kez kaç ton tır tarafından ezildim ben, kaç kez taksim meydanında kapandım dudaklarına,  kaç kez kulağına yakında kadın olacağını fısıldadım, kaç kez zordur, diye başladık güne ve oysa ne güzel olurdu, omuzlarında “Oh! Such a Perfect Day!” diye eşlik ederken bitseydi bir gece daha..

Oh! Such a Perfect Day!” için bir yorum

Bir Cevap Yazın

