mektupsu

Susma gözlerim duymuyor

Susma, gözlerim duymuyor

Sen susuyorsun,

Bir meclis savaş kararı alıyor,

ben gök yüzünde ordular kuruyorum,

Sen ipekten umutlar kuşanmışsın da,

Benim bulutlarıma kurşunlar işlemiyor

Sanki bütün dünyayı göğüslemek seni sevmek.

ve beni sevmek,

bilirim…

süslü kız çocuklarının sekseği gibidir,

kanlı bir savaş meydanında.

Sen susuyorsun,

Ben propagandalarla magandalara laf anlatıyorum,

bir köşe başında.

Kargalar leşe üşüşüyor,

Kuzgunlar pusu da,

devlet yine aynı devlet…

Ben kendimi ha gayretlerle süslüyorum…

Nasılsa buluşacağız elbette..

Bir Cevap Yazın

